thank you 4 join me :D

Tuesday

berubah angin & pendapat


assalam guys!hehhehe mood hapy sebab dapat perabih duit kat POPULAR :P
semalam lunch kua jap ngan member masuk popular renew kad sekali tengok hahhaha hamekkk 2009 mati...nampak sangat time tu last sem jadi student hikhikhik, tamat tempoh jadi student kad pun tamat tempoh ye *malu* tapi xpe saya renew dengan rasa bangga (lepas ni tiap-tiap bulan aku borong buku nampaknya) 
dah renew xlak terus beli sebab malas nak kua duit ngeeee jadi balik kije baru gi semula hahha WTFish buat kije 2x :(  masa renew tu nyambil tunggu kad siap mang motip utama nak beli buku yang aku cite pasal SMILE & DIARI kan tapi tup-tup aku xjadi beli buku tu..emmm sebabnya?jujur aku bagitau aku rasa buku depa tu xbapa sesuai ngan jiwa aku ehhehe yela len orang len pendapat rite! so ni aku pendapat terpulang pada orng len :)
bila dah cancle nak beli yang tu aku pun decide nak beli yang lebih better tuk jiwa aku nganganga makanya duit pun keluar la tuk yang ni................taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................

 Alhamdulillah aku rasa buku ni much better tuk aku yang tengah jinak-jinak nak try to be "lebih baik dari sebelum" insyaAllah doakan ye ;)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
xdilupakan juga duniawi hhahahahhaha bila bosan boleh buat kan tuk minda bagus ni! thanx to my bes-t ayu sebab dia beli dulu then aku rasa pun why not aku beli tuk isi masa lapang hhahaha idea dia bernas!!



siap tulis masa tau boleh la aku uji diri sendiri otak aku ni makin hebat or makin LEMB....ehhehe

u guys boleh try gak bagus tuk menajamkan otak :D




No comments:

jom survey :D