thank you 4 join me :D

Saturday

irma Hasnie & "SMILE"


monin2!heeeeeeeeee...kenal IRMA???harusla korang kenal kan....sebenarnya nak cite ni aku nak sangat buku SMILE tu de x sapa2 boleh tolong??de jual online tapi bila order laaaaaa dah habis stock katanya :(
what to do??nak jugakkkkkkkkkkkk!!dengan pantasnya aku on FB chat dengan my kazen kat KL tanya mana lagi port buku de jual dia kata try MPH nanti dia bawak harap-harap sangat la de.......sob3....

who those interested i de tejumpa link tuk order buku SMILE by Irma Hasnie tapi i xberani lak nak order u allsssssss takut tertipu or whatsoever dengannya la kan hehehe pastu i tejumpa blog petanipintar dia de cite pasal buku SMILE ni then siap de form order SMILE ni bila i order emmm stock xdak *kiciwa lagi* so  sapa-sapa yang de port boleh dapatkan buku ni pleaseeeee help me *muka simpati ni* 
*
*
*
*
*
*
*


pic : kredit to irmahasmie


***************************************************************************

dah tutup cite buku buka lak cite kertas hahahha..malam tadi dengan gigihnya aku menggunting tQ tag dah la mata ni agak terbayang-bayang bantal tilam je tapi xnak tangguh-tangguh habiskan jugak pe yang de hasilnya??taraaaaaaaaaaaaaaa!


nah bagi x-large sikit *poyo* hahahhahha!! tapi ni baru separuh haa masakla nak siapkan lagi separuh...koreh jari den nak pogang gunting :(
ohhh lupa saya buat suma ni sebab saya bride-to-be hehhe isyaAllah hope suma doakan kerja-kerja saya dipermudahkan ye amin..

tapi....ni nak cite sikit ni walaupun dah malam buta kije xbis-bis lagi tapi muka aku still je lembut lagi macam baru cuci muka je rasanya korang nak tau rahsianya? ehehe *terpromote lak* aku dah sebulan guna spray muka tau (before this mang sumpah xpenah tau barang-barang kecantikan hehe) siyes muka lembut je walaupun kije pagi sampai petang kan dalam econd kalau dulu kering yang amat tapi lani LEMBUT!! siyes wa xtipu...

besar botol ni 15cm je lebih kurang xbesar mana tapi aku pakai dah sebulan kira tahan la jugak kan..aku pakai lepas cuci muka * lepas mandi sebelum tido lepas solat * fuhhhhh pipi wa lembut (walaupun muka wa penuh sopak) hahhah!! siyes! korang kalau de tejumpa try la ni pun kira aku test-test je dulu sekali best mang abis ni compom beli lagi hehhehe..kalau korang nak aku orderkan pun boleh je bagitau nanti aku boleh tolong pos :D 


** p/s : sekian tuk sesi promote barang, terima kasih


No comments:

jom survey :D