thank you 4 join me :D

Tuesday

ohhhh JUWITA


Apa yang berlaku kepada Juwita?

Tahukah anda, sebanyak 14 orang gadis dilaporkan hilang setiap hari? Pernahkah ia terlintas di minda anda yang mereka berkemungkinan ahli keluarga atau kekawan anda? Apakah yang akan anda lakukan?

Anggun, seorang kakak yang bertanggungjawab mencuba segala alternative untuk mencari adiknya Juwita yang menghilangkan diri tanpa khabar! Pencarian Anggun menjadi lebih menggemparkan apabila Anggun mendapati perwatakan Juwita bercanggahan dengan Juwita yang dikenalinya. Siapakah Juwita? Adakah Anggun berjaya mencari adiknya?

Untuk mengetahui kisah selanjutnya, saksikan siri yang menggemparkan ini di Astro Ria, bermula 9 Julai ini, jam 10 malam untuk episod 1 dan 2, jam 9 malam untuk episod-episod seterusnya. Saksikan lakonan mantap dari Erra Fazira, Umie Aida, Lisa Surihani, Zahiril Adzim, Azhan Rani, Syazwan Zulkifili, Raja Ilyadan Diana Johor. Klik mana hilangnya Juwita 

Dengan adanya barisan pelakon yang mantap mesti cerita ni meletop, jom sama-sama kita mengikuti kisah selanjutnya mana hilangnya Juwita :)


** p/s : ayat copy paste from #churpchurp

No comments:

jom survey :D