thank you 4 join me :D

Monday

moden vS kampung


hari tu my x-opismate merangkap x-schoolmate merangkap kembar len mak bapak ni (errrr kami kembar besday je ye yang len rasanya jauh panggang dari bara hhehe) ajak aku teman dia bersoping-soping hehehhe tapi tempat pertama kami jejak nahhhhhhhhhhhhhhh kedai baru kat kluang ni heheehe jeng3 :D

haaa ni tuan tanah yang culik aku bawak gi cuci mata hahha..abaikan benda-benda alah kat belakang tu ye :D (masuk site pakai sipar jepun yo matila! kalau safety datang abis ni compom kena kaki ayam je hahhhaha)

bagi x-large sikit hehhe taraaaaaaaaaaaaa! *jakun sebab bandar aku ni baru de sob3*

yeay!dapat adiah hahhahahahha 

tapi...............
balik je umah petang perut rasa lapar tapi malas nak makan terus gi mandi asar segala sampai la lepas isyak baru masuk dapur tengok-tengok de PETAI laaaaa!! haaa pe lagi aku pun cakap kat mak aku kan 
me : mak, petai ni dah tua bau kuat sangat goreng je la xlalu nak makan ulam hehe
mak : sukati lahhhhhh

jeng3!!!!!!!! hasilnya...........aku makan sorang je bersih licin hahahahha..tapi makayah aku sempat la jamah-jamah anak dara dia masak hhehehe



** p/s : moral of d' story makanan kampung gak terbaik dari ladang!!HAHAHHAHAHAH



No comments:

jom survey :D