thank you 4 join me :D

Monday

getUP yang FRUST!!!


moning.............!!hehhe assalam :D 
tajuk -> FRUST??why??

before this aku de buat entry pasal GETUP-JOHO kan?haaaaaaaaaaaa ni la dia chek nak habaq kat hangpa suma chek frust sungguih laaa hhukhukhuk...karnival GETUP anjuran JOHO hari sabtu 30.6 hari tu aku dengan semangat juangnya pegi sebab nak dapatkan barang2 JOHO ni la sekali pegi kul 330 booth pun aku xjumpa?WTFish!punya la sesak sampai aku round 2x pastu pasrah........................................deng!dah la park dalam mall (krnival lua mall) dengan jerit perit aku cari park nasib bek dapat bawak kete my unty yg auto tu kalau keto sendiri mang ehhh ketaq lutut wa tekan manual hahha tup-tup xjumpa cisss...malam xpuas hati lagi ni aku gi la lagi dengan muka xmalu aku tnya brother sorg ni niaga kat situ 
me : bang tumpang tanya booth JOHO katne ek?puas pusing dah ni *muka buat-buat selamber dalam ati malu gila tapak sekangkang kera pun aku xboleh xjumpa*
brother jual selipar : errr de kat depan tu dik depan pintu masuk tapi...dah tutut lama kot sebab masa buka kul 10 pagi tadi pun orang dah ramai beratur rasanya belum petang dah bis dah
me : ape??haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa OK SANGAT FRUST!tima kasih bang eh

so u'll dah boleh bayangkan muka aku yang frust gila ni x??makanya tepaksa la aku beli online kalau bernasib bek de stock lagi kalau x terima kasih saja :(

emmm tapi xpela sebab dah dapat kasut idaman so frust 2 jadi kecik la sikit kalau x mang besar frust aku tu hahahahha :P ni diaaaaaaaa chek dapat dah hehehhe

* getup kluang!*bagi x-large gambar sebab frust hamek!

 yey!dapat *sponsered by my unty ngeeeee*

malamnya bila dah frust aku ngan mokcik akupun beli la brownies OHMY!lama kot xmakan nikmatnya terasa hahahhaha :P bernasib bek de kek sebab nak kua dari parking setengah jam kaki aku tekan brek je manjang baru dapat kua fiuhhhhhhhhhhh....balik dengan sikit frust 



*ni la mokcik aku yang bek ati belanja kasut hehhe yang kecik tu kazen aku bukan anak dia ye maknya sedang bersopin-sopan heheh*

** p/s : nak jugak barang JOHO tu :(

No comments:

jom survey :D