thank you 4 join me :D

Friday

berharap pencarian selesai


hhehhhe tajuk xleh blah!sebenarnya tengah cari jubah tapi kat daerah aku ni xdo...sedeyyyy! sebenarnya aku bukan penggemar jubah mang siyes aku xsuka pakai jubah tapi lately ni jiwa dah ke arah tu lak..tul kata pepatah jangan benci nanti sayang haaa kau hamekkk berjubah sakan lak aku sakang hahahhha
mang gila aku kije skang dok nak mencari jubah je *pe kes thah* so please kalau korang-korang yang baca ni tau de port yang boleh dapat jubah-jubah gini moonabaya tolong inform ye ;) 
pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hehehhehhe 
arigato!!

ni contoh-contoh jubahnya la kan yang i tengah dok cari-cari



haa yang ni aku beli dah saiz M sekali mak aku yang muat aku pakai emmm mang macam hantu cino bogorak yo hahaha!



tapi siyesly cakap aku xsuka jenis-jenis yang camni,ken shiffon ke jersey ke xminat!
pic : suma kredit kat pn.google hehhe


** p/s : sila inform dengan kadar segera ye tQ :D


No comments:

jom survey :D