thank you 4 join me :D

Monday

suka ◖♪_♪|◗



assalam..moning readers  ツ 


semenjak dua menjak ni asyik nak dengar lagu " BE MINE " je dok ulang-ulang dengar dari pagi sampai petang pun takpe hehehehe ~gila!~ orang kata eleh suara minah ni biasa je pun takpun orang cakap lohhh lagu macam budak-budak je...
ok first wa nak cakap mang budak pun lagi kan yang nyanyi lagu ni hehhehe..oOOopppsss sory tasha..bukan budak tapi remaja so sesuai la lagu-lagunya rentak sebegitu kan, btw aku pun tetiba suka lagu ni bila 1st time dengar siap buat ringtone HP hahahhaha..sapa minah ni?? TASHA MANSHAHAR de kenal??kalau tak kenal korang boleh buka + tengok sendiri sapa minah ni and dengar sendiri suara dia, for me suara dia suara tesendiri..tapi ni pangkat adik-adik je mula-mula aku ingat aku yang muda upanya si tasha ni muda sesangat-sangat dari aku cettttt! malu aku hahhahahhahah!!! perasan muda je wa ni ఠ_ఠ
buddies dia cute-cute gak la hehhehe..aku suka tengok orang yang pandai main gitar,dulu de hati nak belajar tapi berangan je kuat last-last sampai lani hampeh :(
pape pun korang dengar la sendiri suara dia hehhehe








kalau korang nak kenal lebih lagi dengan dorang ni boleh kenal kat blog tashatweeter tashaFB tasha

ok?cun!hehhehe not bad la mereka ni   ✌♫♪˙❤‿❤˙♫♪✌


No comments:

jom survey :D