thank you 4 join me :D

Wednesday

pulun abis2



assalam suma.....!!! hehhehe meriah hari ni kan3 sebab....................................................dapat makan eskrim idaman selepas dua hari berpuasa  :D

hari ni nak cite pasal makan, makan & makan wawawawa jom tengok sat

kalau daerah aku ni dorang panggil lontong goreng tapi tempat korang aku xtau la pulak kan hhehe..
nasi impit digoreng macam korang buat mi goreng 2 je heeee aku pun 1st time gak buat sarap ni tiba2 lagi setengah jam nak gi kije baru dapat idea nak masak sarap pe hari ni lalllalala maka ni la hasilnya yang xseberapa hikhikhik

tengah hari lak member aku ajak teman dia gi bandar so pe lagi kan peluang aku la nak mencekik eskrim yang SEDAP 2 ngeeeee... "yogurtlicious" nama pun dh delicious kan rasa dia pun mengancam jugakla kalau xdapat tutti frutti yang MAHAL 2 gantikan dengan yang ni pun berbaloi2 jugak :D


*dah separuh makan baru teringat nak amik gambar maka dah xnampak macam sedap*

pastu lunch aku bawak bekal (mang hari2 pun makan bekal je) nasi putih lauk telur masak kicap nyummm3... *lupa lak nak amik gambar*
so korang boleh imagine x dengan tahap badan aku yang xbapa nak besar tapi boleh pulun suma 2 dalam masa setengah hari perghhhhhhhhhhhhhhhh!!gila kentang!!hahhahhaha
xpe2 bila2 korang datang aku boleh bawak korang lak eh ;D

*muka kekenyangan - abaikan pipi tembam mata kuyu*


No comments:

jom survey :D