thank you 4 join me :D

Saturday

hari guru yeahhhh!!




ok rasanya lum terlambat nak wish SELAMAT HARI GURU tuk suma yang bergelar cikgu kan3 heee.. 
meh3 nk tunjuk my 1st n ever cikgu terbaik dalam kamus hidup saya sepanjang 26 taun (erkk dahtua upanya)

PN.NORMALA BT BOHARI
omak den la!! heeee cikgu ni garang sungguh tau :D am proud to be her daughter!!
SELAMAT HARI GURU MAK & makcik2 den jugak (mang family cikgu aku ni tapi napa aku xde ati jadi cikgu??)
menjadi guru adalah kerja yang sangat2 mulia...tanpa cikgu xde la PM,doktor & bla bla bla tul kan...walau segarang mana pun mereka tanpa mereka dunia xmaju kerana merekalah yang melahirkan generasi bijak pandai
*tapi mak saya xpernah jadi cikgu saya hehehe best kan3*

ok kepada yang dah biasa kena denda macam saya masa sekolah dulu berterima kasih la sekarang sebab anda jadi manusia jugak akhirnya kan ngeeeee..sekian!


No comments:

jom survey :D